сряда, 10 юни 2009 г.

Младостта на един президент...

Черно-бели фотографии на младия Барак Обама (Barack Obama). Бъдещият тогава президент е заснел фотосесия с Lisa Jack през 1980 година, когато той е бил студент.Тези фотоси можете да видите на живо в галерия M + B Gallery в Лос Анджелес до 18 юли 2009 година.
Казват, че точно този черно-бял поглед изтъква много черти на човешката личност.Гледайки него, виждаме колко енергия и колко амбиция трябва да има в един човек, за да повярва в себе си, че може да промени нагласите на цяла една нация.Може би личностите, които говорят така, че да изразяват мислите на голяма част от обществото, малко или много се страхуват от грешките, които биха били трудности само за техния личен живот, ако не вземаха решения за една такава световна сила, като САЩ. Помислете, че всеки може да управлява живота си с точно толкова голяма увереност, която се чете в очите му...












4 коментара:

  1. Точно същата увереност при покриването на издевателства от войници(амер.) по време на войните ,това му решение -в полза на американския народ.И първото разочарование за мен.Така че...увереноста не е онова качество което прави човек като него достоен политик...Може би това е първата му грешка ...или просто е типична черта на политиката .За мен е лицемерно...

    ОтговорИзтриване
  2. За мен беше интересно да сравним един и същ човек в не много голям период от време- промяната....хареса ми "откровенността" на черно бялата портретна фотография.

    ОтговорИзтриване
  3. Извини ме за спама...

    ОтговорИзтриване
  4. Той се е напушил тука Вие търсите увереност в очите му :D

    ОтговорИзтриване